Szkolenie dyżurnych telefonów zaufania i przedstawicieli punktów informacyjno-konsultacyjnych
Fundacja ETOH, Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Polskie Towarzystwo Pomocy Telefonicznej, Miasto Stołeczne Warszawa oraz Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej zapraszają na szkolenie dla dyżurnych telefonów zaufania dla osób z problemem alkoholowym i przedstawicieli punktów informacyjno-konsultacyjnych pn. „Od wiedzy do kompetencji – skuteczna pomoc w kontakcie z człowiekiem w kryzysie”.
Szkolenie odbędzie się w dniach 20-22 czerwca 2009 roku w Fundacji ETOH w Warszawie, ul. Mszczonowska 6.
Opłata za udział w szkoleniu wynosi 140 zł. Kwota ta pokrywa część kosztów związanych z organizacją szkolenia. Oprócz dydaktyki, organizatorzy zapewniają uczestnikom pełne wyżywienie, dwa noclegi w pokojach trzyosobowych oraz materiały edukacyjne.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie w terminie do 1 czerwca 2009 roku wypełnionego formularza zgłoszeniowego pocztą na adres: Fundacja ETOH, ul. Mszczonowska 6, 01-254 Warszawa, faxem pod numer (022) 836-80-80, 836-80-81, 877-79-04, 877-79-06 wew. 36 lub mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Informujemy, że przesłanie formularza nie jest jednoznaczne z uczestnictwem w szkoleniu. O przyjęciu decydować będzie kolejność zgłoszeń. W związku z tym osoby zakwalifikowane otrzymają stosowną informację mailową po 1 czerwca br. Podanie w formularzu adresu mailowego ułatwi kontakt z Państwem.
Po uzyskaniu informacji o przyjęciu na szkolenie należy wnieść opłatę na podane niżej konto do dnia 12 czerwca 2009 roku:
Fundacja ETOH
ul. Mszczonowska 6, 01-254 Warszawa
Nordea Bank Polska SA 84 1440 1101 0000 0000 0394 0306
z dopiskiem „szkolenie TZ” oraz podaniem nazwiska osoby (osób), za którą wnoszona jest opłata. Prosimy o zabranie ze sobą na szkolenie kopii dowodu wpłaty.
Informacje o szkoleniu wraz z formularzem zgłoszeniowym można znaleźć na stronie www.etoh.edu.pl w dziale Aktualności.