Drukuj

Ogólnopolskie szkolenie dla osób dyżurujących w telefonach zaufania, przedstawicieli punktów informacyjno-konsultacyjnych pt. „Nadzieje i oczekiwania – wokół problemów emocjonalnych ludzi”.

W dniach 2-3 grudnia 2010 roku w Fundacji ETOH w Warszawie odbyło się ogólnopolskie szkolenie dla 110 osób dyżurujących w telefonach zaufania, przedstawicieli punktów informacyjno-konsultacyjnych pt. „Nadzieje i oczekiwania – wokół problemów emocjonalnych ludzi”. Tematy szkolenia obejmowały m.in. obszar interwencji kryzysowej wobec osób przeżywających żałobę, sposoby wprowadzania zmian w życie. Zaplanowane warsztaty były okazją zdobycia praktycznej wiedzy z zakresu pracy z ludźmi, którzy przeżywają kryzysy emocjonalne. Szkolenie było dofinansowane przez: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii i Miasto Stołeczne Warszawa.