Działając na podstawie przepisów art. 3a - 3d ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2007 r. Nr 70, poz. 473 z późn. zm.), Dyrektor Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 155, ogłasza z dniem 27 czerwca 2011 r. otwarty konkurs na stanowisko
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1. Obsługa programu księgowego SYMFONIA – Finanse i Księgowość:
- dekretacja i wprowadzanie dokumentów do programu oraz ich księgowanie,
- sprawdzanie poprawności zapisów księgowych,
- sporządzanie miesięcznych zestawień, raportów, wydruków,
- sporządzanie okresowych analiz finansowych (uwzględniających podział na programy i paragrafy),
- współpraca przy sporządzaniu rachunku zysków i strat oraz bilansu.
2. Obsługa programu EXCEL:
- sporządzanie wewnętrznych analiz ekonomicznych i zestawień uwzględniających specyfikę działalności PARPA.
3. Obsługa programu bankowości elektronicznej VIDEO TEL:
- sporządzanie przelewów.
4. Obsług programu TREZOR.
5. Obsługa programu e-PFRON:
- sporządzanie deklaracji PFRON,
- aktualizacja programu,
- prowadzenie korespondencji dotyczącej funduszu.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Minimum dwuletnie doświadczenie w księgowości.
- Znajomość zasad księgowości budżetowej.
- Znajomość obsługi komputera: pakietu MS Office oraz programów specjalistycznych - Symfonia, Trezor, e-PFRON.
Wymagania pożądane:
- Znajomość języka angielskiego.
- Znajomość zasad rozliczania dotacji unijnych..
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Aktualne zaświadczenie o niekaralności z KRK.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kopie innych dokumentów i oświadczeń: kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
Termin składania ofert upływa 12 lipca 2011 roku o godzinie 12.00.
Dokumenty należy złożyć bezpośrednio w siedzibie PARPA lub przesłać (decyduje data wpływu) z dopiskiem na kopercie "Oferta – pracownik DEF" na adres: Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa
lub na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inne informacje: Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu, zostanie umieszczona niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, na tablicy ogłoszeń w siedzibie PARPA, a także opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej dostępnym na stronie internetowej www.parpabip.pl.