PAŃSTWOWA AGENCJA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH

Uprzejmie informujemy wszystkich zainteresowanych udziałem w konferencji pt. "Współpraca. Ku wspólnym rozwiązaniom" (Lublin, 19-21 kwietnia br.), iż termin przesyłania zgłoszeń został przedłużony do dnia 6 kwietnia 2012 roku.

 

Szanowni Państwo,
Pragnę zaprosić Państwa, do udziału w Konferencji pt. „Współpraca. Ku wspólnym rozwiązaniom” organizowanej przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Urząd Miasta Lublin, skierowanej do przedstawicieli samorządów gminnych oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych ze szczególnym uwzględnieniem stowarzyszeń abstynenckich.

Konferencja odbędzie w dniach 19-21 kwietnia 2012 roku w Lublinie, w Hotelu Victoria, ul. Narutowicza 58/60 , www.hotel.victoria.lublin.pl.

Wiodącym tematem spotkania będzie współpraca samorządów gminnych oraz organizacji pozarządowych w obszarze realizacji zadań publicznych z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych. Poruszone zostaną również problemy powstające przy realizacji ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, przekładające się bezpośrednio na jakość podejmowanych działań, wynikających z gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych. Celem Konferencji jest przede wszystkim przedstawienie a także wypracowanie rozwiązań na miarę Dobrych Praktyk, które posłużą zacieśnianiu i umacnianiu współpracy organów administracji z trzecim sektorem.

W przypadku zainteresowania udziałem w konferencji prosimy o przesłanie mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. formularza zgłoszeniowego załączonego do zaproszenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 kwietnia 2012 r.

Pierwszeństwo udziału w Konferencji będą miały osoby zgłaszające się jako: przedstawiciel samorządu oraz organizacji pozarządowej z tej samej gminy.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.

W związku z dofinansowaniem uczestnictwa w Konferencji przez PARPA i Urząd Miasta Lublin, koszt udziału wynosi:

  • dla przedstawiciela samorządu gminnego 360 zł.
  • dla przedstawiciela organizacji pozarządowej 150 zł

Noclegi zostaną zarezerwowane w pokojach dwuosobowych. Osoby zakwalifikowane do udziału w Konferencji do dnia 11 kwietnia 2012 r. – otrzymają potwierdzenie udziału w Konferencji wraz ze szczegółowymi informacjami (w tym programem konferencji) oraz numerem konta, na który należy dokonać opłaty konferencyjnej. W przypadku pytań proszę o kontakt z pracownikiem Działu Programów Lokalnych, Panią Grażyną Ziółkowską tel. (22) 25-06-327 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

>>>>> W załączeniu formularz zgłoszeniowy <<<<<

Do zobaczenia na konferencji!

2014 PARPA - Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych -  Polityka Plików Cookie