Zapraszamy do udziału w konferencji „Rozwiązywanie problemów alkoholowych jako zadanie i wyzwanie dla samorządu gminnego – perspektywa prawna i psychologiczna”. Zaproszenie kierujemy do pełnomocników ds. rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przedstawicieli gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych. Konferencja odbędzie się w dniach 27 – 28 września 2017 r. w Warszawie.
Ogólnopolska konferencja „Rozwiązywanie problemów alkoholowych jako zadanie i wyzwanie dla samorządu gminnego – perspektywa prawna i psychologiczna”.
Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych zaprasza pełnomocników ds. rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przedstawicieli gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych do udziału w ogólnopolskiej konferencji „Rozwiązywanie problemów alkoholowych jako zadanie i wyzwanie dla samorządu gminnego – perspektywa prawna i psychologiczna”. Konferencja odbędzie w dniach 27 – 28 września 2017 r. w Warszawie w hotelu Holiday Park przy ulicy Heroldów 1B.
Podczas konferencji zostaną przedstawione wyniki badań międzynarodowego projektu RARHA (Reducing Alcohol Related Harm) oraz działania podejmowane w ramach Narodowego Kongresu Trzeźwości. Poruszone zostaną także zagadnienia prawne związane z procedurą zobowiązania do leczenia odwykowego, kontrolą punktów sprzedaży napojów alkoholowych oraz realizacją gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w świetle Ustawy o zdrowiu publicznym i Narodowego Programu Zdrowia.
Konferencja rozpocznie się 27. września br. o godz. 930, a zakończy 28. września br.
o godz. 1430. Dla chętnych osób istnieje możliwość rezerwacji noclegu w dniu 26/27 września
– proszę zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zgłoszeniowym.
Przewidujemy udział 120 osób, po 40 przedstawicieli z każdego rodzaju gminy (miejska, miejsko-wiejska, wiejska). Każda gmina może zgłosić jedną osobę. Rekrutacja dla każdej z grup będzie prowadzona oddzielnie. O udziale w konferencji decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Opłata konferencyjna wynosi 300 zł i będzie przyjmowana przelewem na konto hotelu,
w którym odbywać się będzie konferencja. Potwierdzeniem udziału w konferencji jest dokonanie wpłaty. Na fakturach zamieszczona zostanie informacja, iż ww. kwota obejmuje usługę hotelową i gastronomiczną i że dotyczy konferencji organizowanej przez PARPA. Pozostałe koszty związane z udziałem w spotkaniu ponosić będzie PARPA.
Osoby zainteresowane udziałem w konferencji proszone są o wypełnienie i przesłanie do PARPA załączonego formularza zgłoszeniowego mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 sierpnia 2017 r.
Osoby, które zostaną zakwalifikowane, otrzymają od nas program konferencji oraz pozostałe niezbędne informacje.